Într-o lume digitalizată, industria asigurărilor nu rămâne în urmă.
Observam cum interacțiunile cu clienții s-au transformat semnificativ prin utilizarea WhatsApp. Acest canal de comunicare a devenit un instrument esențial pentru simplificarea proceselor și îmbunătățirea experienței clienților.
Cum Funcționează Procesul ?
1. Inițierea Contactului
Clienții ne pot contacta printr-un mesaj simplu, cerând informații sau oferte. De asemenea, noi putem iniția discuții pentru a le prezenta opțiuni de asigurare adaptate nevoilor lor.
2. Solicitarea Ofertei
Î n funcție de cerințele clientului, putem solicita informații suplimentare și trimite rapid oferte personalizate.
3. Transmitera Ofertei Personalizate
Clientul primește oferta de la unul sau mai multi asigurători. După consultarea ei și eventuale modificări alege varianta cea mai potrivită pentru el.
4. Generarea linkului de plată
Linkul de plată este securizat de către procesatorul de plăți si are o valabilitate limitată ( 6 ore)
5. Emiterea și transmiterea poliței de asigurare
După inregistrarea plății care dureaza de obicei câteva secunde se emite polița de asigurare și se transmite în format electronic.
Click aici pentru mai multe detalii sau pentru oferta de asigurare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu